სადამრიგებლო
საათი
თემა: წესებიჩვენიმეგობრებიარიან (2სთ)
მიზანი: კლასშიქცევისწესების ჩამოყალიბება; ხელისაწევისკულტურისფორმირება; საკლასონივთებისმოვლადასაკუთარისადასხვისისაკუთრებისგაფრთხილება.
დრო : 26.09 -3.10
N
|
სტრუქტურა
|
შინაარსი
|
ვის მიყავს
|
1
|
შესავალი
|
მასწავლებელიაცნობსმოსწავლეებსმათუფლებამოვალეობებსმცირესაუბრით
|
მასწავლებელს
|
2
|
ძირითადისაკითხისარსი
|
მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით შეიმუშავებენ კლასში ქცევისწესებს, რომლებიც იწერება ფორმატის ფურცელზე და გაიკვრება საკლასო ოთახში. წესები მეორდება პერიოდულად ან საჭიროების შემთხვევაში. როლური თამაშით მოსწავლეები აცნობიერებენ ხელის აწევის კულტურის ფორმირების აუცილებლობას. აგრეთვე საკუთარი და სხვისი ნივთებისგაფრთხილების საჭიროებას.
|
მოსწავლეებს
|
3
|
დასკვნა
|
მოსწავლეებს ნელ-ნელა უყალიბდებათ კლასში დ აერთმანეთთან ქცევის სხვადასხვა წესები.
|
სადამრიგებლო საათი
თემა ___დროის ყადრი.დღის რეჟიმი,დროის მართვა
მიზანი მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარება _________________________________________________________
დრო:17.10
#
|
სტრუქტურა
|
შინაარსი
|
ვისმიყავს
|
|
1
|
შესავალი
|
შესავალი საუბარი (რატომ გვჭირდება დღის რეჟიმის შემუშავება?)
|
(მასწავლებელი)
|
|
2
|
ძირითადისაკითხისარსი
|
კითხვა-პასუხი.რა არის დღის
რეჟიმი.
საკლასო დისკუსია ,გვაქვს თუ არა დღის რეჟიმი შემუშავებული.
საკლასო საათის დროს,მოსწავლეებმ აისაუბრეს ,რომდღისრეჟიმისშემუშავებააუცილებელია,რადგანსწორადდავგეგმოთჩვენისასწავლოდღე,სწორადგავანაწილოთდრო,უნდავიცოდედეთ,
|
||
რადროს ,რომელიდავალებებიგვაქვსშესასრულებელი,ვიცოდეთსხვადასხვააქტივობებისთვისსწორადდროისგანაწილება.
|
||||
სურატებზედაკვირვებისდროსმოსწავლეებმაასევეპარალელიგაავლესნახატზემოცემულიგმირისყოველლდღიურდღისრეჟიმსადათავიანთდღისრეჟიმსშორის.
|
||||
3
|
დასკვნა(1)
|
დღის რეჟიმის დაცვა დროის სწორად განაწილებაში გვეხმარება
|
პედაგოგი
|
სადამრიგებლო საათი
თემა: უსაფრთხო სკოლა
მიზანი: ერთმანეთისგაცნობა, საკლასო საზოგადოები სჩამოყალიბება
დრო: 7.11
N
|
სტრუქტურა
|
შინაარსი
|
ვისმიყავს
|
1
|
შესავალი
|
თემისგაცნობა
|
მანდატური
|
2
|
ძირითადისაკითხისარსი
|
მანდატურმა მოსწავლეებთან ისაუბრა
ქცევის წესებზე,ჰიგიენაზე,ცხოვრების
ჯანსაღწესებსა და უსაფრთხოებაზე.
|
მოსწავლეებს
|
3
|
დასკვნა
|
მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთვნენ გაკვეთილში. ისაუბრეს სურათების ირგვლივ,რომელსაც აჩვენებდა მანდატური.
|
სადამრიგებლოსაათი
თემა: მავნეჩვევებისსაფრთხეშინდაგარეთსაყოფაცხოვრებოტექნიკისდაუკითხავადგამოყენება, შესვენებისდროსკიბეზესირბილი
მიზანი: გააცნობიერონ, რომარისისეთისაგნებიდაისეთიშემთხვევები, რომელიცსაფრთხესუქმნისმათჯანმრთელობას.
N
|
სტრუქტურა
|
შინაარსი
|
ვისმიყავს
|
1
|
შესავალი
|
თემისგაცნობა
|
მასწავლებელს
|
2
|
ძირითადისაკითხისარსი
|
სლაიდისჩვენებადამისირგვლივსაუბარი,თურასაშიშროებასწარმოადგენსსაყოფაცხოვრებოტექნიკისდაუკითხავადგამოყენება,ელექტროობასთანმიკარება. ამსაუბრისშემდეგმოსწავლეებიშეასრულებენდავალებას, სადაცარისთავმოყრილისხვადასხვანივთებიდამათუნდაშეძლონდაშემოხაზონმათშორისრომელიცაასახიფათო.
ასევეისაუბრებენიმაზე, თურასაშიშროებასწარმოადგენსკლასშიდაფოიეშისირბილი.
|
მოსწავლეებს
|
3
|
დასკვნა
|
ისწავლეს, რომისეთსაგნებსრომელიცსაშიშროებასწარმოადგენსარმიეკარონ, მოერიდონკიბესათუფოიეშისირბილსდა გაუფრთხილდნენ, როგორცსაკუთართავებსისესხვისას.
|
სადამრიგებლოსაათი
თემა: უსაფრთხოება: მშობლებისტელეფონისნომრებისცოდნა, საკუთარიმისამართისცოდნისაუცილებლობა.ქუჩაშიმოძრაობისადატრანსპორტითსარგებლობისწესები. (2 სთ)
მიზანი: ისწავლონ, რომუცნობებთანსიფრთხილეგამოიჩინონ .
დრო: 5.12-12.12
N
|
სტრუქტურა
|
შინაარსი
|
ვისმიყავს
|
1
|
შესავალი
|
თემისგაცნობა
|
მასწავლებელს
|
2
|
ძირითადისაკითხისარსი
|
შესავალისაუბრისშემდეგ,გაიგებენთუროგორუნდამოიქცნენსაზოგადოოებრივტრანსპორტში, როგორუნდაიმოძრაონქუჩებში,სადუნდაგადავიდნენგზაზედაა.შ. მიიღებენდავალებასრომმომდევნოგაკვეთილისთვისაუცილებლადისწავლონთავიანთიმისამართებიდამშობლებისტელეფონისნომრები.
მომდევნოგაკვეთილზემოხდებასიტუაციურიამოცანების გათამაშება.(რილურითამაში)
|
მოსწავლეებს
|
3
|
დასკვნა
|
გააცნობიერეს,
რომარშეიძლებაყველასნდობა, უცნობებთანსიფრთხილეუნდაგამოიჩინონ,ასევემათივეუსაფრთხოებისთვისაუცილებელიამისამართებისადატელეფონისნომრებისცოდნა.
|
სადამრიგებლო
საათი
თემა:წიგნიერებისმნიშვნელობა,ჩემისაყვარელიზღაპრისგმირი
მიზანი _მოსწავლეებშიშემოქმედებისუნარისგანვითარება_
დრო:19.12
#
|
სტრუქტურა
|
შინაარსი
|
ვისმიყავს
|
1
|
შესავალი
|
შესავალისაუბარი(ჩემისაყვარელიზღაპარი
|
(მასწავლებელი)
|
2
|
ძირითადისაკითხისარსი
|
1.კითხვა -პასუხი(მოსწავლეებისაუბრობენსაყვარელზრაპრებზე)
|
მოსწავლე
|
2.მოსწავლეებიგამოყოფენთავიანთსაყვარელგმირებს,ახასიათებენმათ.
|
|||
მოსწავლეებშიიმართებადისკუსია,ისინიმსჯელობენმათმიერწაკითხილულზღაპრებზე,გამოთქვამენაზრებს,აღწერენ ,თურომელიზღაპრისგმირიამათთვისმისაღები,მისაბაძი,რატომმოსწონთისინი,ახასიათებენპერსონაჟებს,იხსენებენ ,თურაშთაბეჭდილებებიმიიღესწაკითხულისშემდეგ,აკეთებენჩანახატებსდაქმნიანპატარასახელმძღვანელოებს,აკეთებენპრეზენტაციებს.
|
|||
ხდებანახატებისდაშექმნილინამუშევრებისგამოფენადაშთაბეჭდილებებისგაზიარება.
|
|||
3
|
დასკვნა(1)
|
შემოქმედებითიაზროვნებისთვიააუცილებელიაბევრიკითხვა.
|
პედაგოგი
|
No comments:
Post a Comment